tjejsnack v 7 2008

Veckans ämne är : Äta ute

  • Hur ofta äter du mat ute?
    - ute äter vi kanske inte så ofta, men ibland så beställer vi mat å äter hemma
  • Vad/vart äter du då helst?
    - Någon go pizza eller någon go kötträtt
  • Vad har du på din favoritpizza?
    - hm..va e de på den... fläskfile eller något liknande, annanas, vitlök, räkor och kebabsås m.m
  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
    - inte ofta så många nya maträtter, dels för att jag är allergisk..måste veta vad jag äter, å om jag tål de. Men nya matställen ,..visst
  • Går du ofta på café och fikar, vad?
    - trodde de nu när jag var mammaledig, men det har inte blivit så mkt av sådant, de om de e fint väder när min älskling kommer hem tidigt, eller vi är ute och åker någonstans, å vi tar oss en fika...men de e inte ofta

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0