tjejsnack v 6 2008

Veckans ämne:

Astrid Lindgren

  • Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?
    - oja, de tillhör favoriterna. hcktar nog sett många av dem, vill dock se Mio min Mio, som ja aldrig har fått se,
  • Vilken/vilka favoriter har du?
    - Måste nog vara Ronja, älskar rumpnissarna ( varför gör du på detta viset!? )
  • Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?
    -  När jag var mindre tyckte jag de var Karlsson  på taket, han var lite småläskig, men inte lägre ...
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?
    - skulle vilja säga Ronja, vill vara lika modig som henne, men jag vet faktiskt inte,
  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?
    - två stycket faktiskt, Ronja, för hon e så cool, och pippi för att hon är så stark..... ( tänk att kunna lyfta ett häst...coolt

Vill bara säga att jag älskar allt Astrid har gjort, och jag ska göra allt i min makt för att Axel ska tycka det samma, oxå tycka om hennes verk..


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0