Scrappat

Igår, så var jag och Johanna på kurs, Scrapbooking kurs på Inspirationshuset i Trollhättan.Det var skitkul, nu har man lite mer ideér va och hur man kan göra! Vi var väl ca 12 st tjejer i olika åldrar som satt i en källarlokal och scrappa från kl 18.30 - 21.00
Vi skulle ha med oss 10 kort och sen när vi kom dit så skulle vi välja ut 3 st och sen var det dags att välja papper *oj,* de var så mkt papper, men som tur var så hjälpte Annelie oss (hon äger inspirationshuset) jag fick tre blåa papper, eftersom jag hade tre kort på Axel från hans dop.
Det var så jäkla kul, så jag och Johanna funderar på att gå fortsättningskursen  (eller????) och ev några kurser om stämpling....

Det här gjorde jag igår..

338689-255


Komentarer
Postat av: Ida

Snyggt!!!

Jag köpte mitt på Halens via nätet.
Jätte smidigt!

2008-02-28 @ 16:47:01
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: Johanna

Japps, klart ja e på! :) Har du hittat några bra scrap-sidor på nätet?

2008-02-28 @ 19:58:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Maaaaaria

=) Låter jätte roligt! Och vad skoj att tapeterna börjar komma upp också. Gick in i en bokhandel häromdagen och dom hade en massascrap grejor. Kände ett sug att börja jag med, men det får vänta till sommaren eller ngt och Sverige. Lite ont om tid nu, och lite jobbigt att släpa omkring allt när man ska flytta hem igen! Men man kanske ska köpa lite material
som papper och så här ändå....hmmm.. Anyway, ha det gött!

2008-02-28 @ 22:50:38
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0