rivhjälp!?!?!?!

Någon? som vill hjälpa till att avreagera sig på att dra och slita lite i tapeter, så e de bara att höra av sig,

Imorgon, ska vi nämligen göra detta. Nu ska de förskräckliga tapeterna ner, för att göra plats för nya fina, men de nya kommer inte förrän för nästa vecka, så denna helgen går åt att dra och slita ner gamla och spackla och slipa. u
Dags för lite förnying, det kommer att komma före,under och efter bilder..lovar.

Förresten, någon som vill ha en säng, alltså inte madrasser utan sängstomme, mörbrun, heter säkert någon speciellt brun färg, men jag kallar den brun,.. den e jättefin, sänggavel och fotgavel .. ..

Komentarer
Postat av: Maria

HEj hej. oj det händer en del i gtorp ser jag =) Vad roligt att tapetsera om och greja. Hade gärna kommit och rivit lite men det blir ju lite långt kanske ;) Tack för din "röst" jag tror jag håller med dig den är typ 100 lappen dyrare men det kan det va värt. Hoppas ni får en trevlig helg, och det är ju bra att ni är på bättringsvägen.

2008-02-15 @ 20:18:13
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0