jobbig dag

usch, imorgon kommer de bli en jobbig dag. I morgon så ska begravningen ske för S.R.... usch, jättejobbigt, varför skulle det hända, hon hade ju livet framför sig ,med sin pojkvän. Usch!

Det e bara att bita ihop och ta sig igenom morgondagen, får börja med att ta en hutt av hostmedicinen, (hostar snart upp lungorna känns det som) och ta och sova en hel natt.
Axel sover hemma hos mormor och morfar i natt som tur e, å ska vara där hela dagen imorgon, så honom behöver vi inte oroa oss för. Han kommer att kul med mormor och morfar.
Ska göra iordning kläderna, stryka osv, men jag orkar inte, inte heller Thomas. Får gå upp extra tidigt imorgon och göra det istället!

RIP
S. R

Komentarer
Postat av: Maria

Nej, usch vad jobbigt! Begravningar är riktigt jobbiga tycker jag....och om det är en ung människa så kan jag tänka mig att det blir ännu värre. Hoppas allt går bra och ta hand om er! *kram*

2008-02-05 @ 23:08:19
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0