homemakeover in the bedroom

Nu jäklar har de börjats, nu har vi rivit tapterna, å dessa jäkla tapeter, Do not like ! De ville inte komma ner men sen när ja kom på mitt hemliga vapen så gick de betydligt bättre!! ( å me lite sprit i kroppen )

338689-238
Mitt i tapetrivningen, kommer nästan halvvägs,
bara 1 ½ halv vägg kvar eller nått!!

338689-237
Lägg märke till hålen i ena väggen, - De e ja!!! ( innan mitt hemliga vapen
kom fram ,inte gilla den väggen, dags att spackla den kanske )

338689-241
Smirre titta in, tyckte de var konstigt ,de vi höll på me. Men..... (fortsättning följer
några bilder längre ner )


338689-239
Detta behövdes tydligen för att riva tapeter
(enligt Thomas, för Maria behövdes de
en cider och lite Schlagermusik på radion så var de full röj)

338689-243
..(fortsättning på bilder ovan) Smirre bestämde för att hjälpa oss lite på traven,
han tyckte väl tydligen att vi var för långsamma, antagligen så ville han ha tilbaka den goa sängen som han brukar ligga och sova i....

338689-242
Tapetrivaren Smirre i full fart.

338689-244
Min tröja ,var svart innan slipningen började, efter så var den en aning grå... *usch*

Men nu e de över, å nu börjar spacklingen för att sedan slipa igen.... :(

Men sen får vi sätta upp de nya tapterna  :) ( nästa vecka)


Komentarer
Postat av: Maria

Åhh I LOVE Smirre!!!! Han är så cool! Och så söt. Liknar min katt lite i ansiktet också. *sakna*

2008-02-17 @ 12:42:31
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Kikki

Vad e det för hemligt vapen du har när det kommer till att riva tapeter? Höll på som tusan i det rum som Noah ska ha, två väggar gick superbra, lossna nästan i ett stycke, medans dom andra två (en av dom givetvis den största) inte gick alls...

2008-02-20 @ 18:14:38
URL: http://kikki84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0