Happy Birthday too meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Igår så fyllde jag år..usch, nu har man blivit 28 ...närmare 30 än 20 nu....*urk*
Jag och Axel gjorde en tårta, å gissa om de var gott. Från Axel kom de mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,
hela tiden ... så fort han fick smaka på något.. Han fick slicka rent visparna och slickepotten och lite från skålen. Å de var gott., Å hela tårtan såg god ut, för att han blev jätteledsen när jag ställde in den i kylskåpet...
Men han fick snart smaka på den, för Karin kom och hälsa på, och gratta mig!( ejn jättegod chokladask, å nu får man även ta från de understa lagret, inte bara på jul)

Sen kom pappa hem, fick en mugg och ett ljus där de står mamma på från Axel .. *kram* å av thomas så fick jag en cd-skiva (Rihanna) och så fick jag en nalle som är en nyckelring där de står I <3 YOU på. ...*kram' å så fick jag en embrossingfön eller vad man kan kalla de,.. till scrapbookingen .. Love you.

Å av mina svärföräldrar så fick jag ett kort på posten ..  Tack så jättemycket Eva och Per!

Även morbror Thomas kom och åt tårta. å så fick han passa Axel när vi var ute och prata med de som skulle kolla på bilen.

Komentarer
Postat av: Maria

Åhh Grattis!!! Om jag hade vetat så had ejag ju naturligtvis grattat på rätt dag också ;) Låter som du hade en bra dag med fina presenter. He he vad roligt med bilen och rektorn som ringde.... Usch, det är kallt som attan här nu. Hur är det i Sverige? Kram

2008-02-19 @ 22:13:39
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Ida

Åhå, Grattis i efterskott!

2008-02-20 @ 13:02:53
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: Kikki

Grattis grattis i efterskott!!!

2008-02-20 @ 18:16:35
URL: http://kikki84.blogg.se
Postat av: Kikki

Ahaaaa... Vi provade med tapetklister, det brukar tydligen hjälpa, men det gjorde det inte på våran vägg... hoppas innerligt att det går lättare i dom övriga rummen som ska tapetseras, vilket är ALLA... En stor nackdel är att det är målad struktur-tapet i två rum, å det låter som att det kan bli lite svårt att få bort... *suckar djuuupt*

2008-02-21 @ 20:03:41
URL: http://kikki84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0