bättringsvägen, alla hjärtans dag och små små steg

Nu,har de äntligen hänt, (hoppas jag) att Axel e på bättringsvägen, håller tummarna och hoppas, han ska på pencelin i en vecka ungefär, eller mer.... sen får man verkligen hoppas att han blir frisk, så man kan gå ut och hitta på saker igen, besöka kompisar m.m.  Man känner sig en aningen låst här hemma just nu, har typ varit hemma, nästan hela tiden inne i snart en månad, eller mer. För att han har varit smådålig, och även jag.
Så nu vill vi bli friska så vi kan komma ut och njuta av vädret, vi tog faktiskt en kort promenad i går, i solen, det var jätteskönt, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. älskar när solen kommer fram och de e varmt och skönt ute!

Igår var de Alla hjärtans dag, min underbara älskling kom hem med ett bamsekort, ett megakort och en bukett blommer till mig, jättesött, älskar min sambo.... Puss

Av mig och Axel fick han ett kort, dock lite mindre än de jag fick, :) och så fick han en kaka, eller många små kladdkakor, formade som hjärtan och en jättestor som var som en björn. För att han e våran bamsebjörn som vi älskar så mycket. Axel var med och baka, bäst tyckte han om att smaka på smeten...  de lät mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
hela tiden, jag tror att de innebär att han e på bättringsvägen, från att totalt magvägrat till att säga mmmm till kaksmet, han e på bättringsvägen !

Förresten, igår, så tog Axel två små steg alldeles själv, vi satt på golvet och lekte, å så läste jag tidnigen samtidigt, å såg inte va han gjorde, hörde bara att han prata lite, som han alltid gör, när jag titta till, så hade han ställt sig upp mot sin gåvagn och så tittade han på mig och skratta och tog två små stapplade steg framåt, sen dratta han på rumpan!

Han börjar bli stor kille nu.....


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0