Utmanad

Jag har blivit utmanad av : Johanna
Reglerna är:
  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram

  1. Melodifestivalen:
  2. O.C (går dock inte längre, men jag håller med Johanna, sjukt bra serie) 
  3. Äntligen hemma
  4. IDobbidoo 
  5. Room Service 
  6. Nytt Läge
  7. D. Housewife 
  8. Greys....

8 Saker jag gjorde igår

  1. Lämnde på dagis 
  2. jobbade 
  3. Hämtade på dagis
  4. gjorde mat
  5. Bjöd in bror Thomas på middag 
  6. Lekte med Axel
  7. Var på Logården och diggade musik ihop med Axel 
  8. Tittade på tv

8 Saker jag ser fram emot

  1. Helgen som kommer 
  2. Helgen då vi ska till Göteborg
  3. Jullovet
  4. Julafton 
  5. Nyår
  6. Min födelsedag
  7. Axels födelsedag
  8. Thomas födelsedag

8 Favoritresturanger

1. jag går aldrig på resturanger så ofta, så jag vet inte men det finns en supergo i Hässleholm
2.
3,
4
5
6
7
8

8 Saker på min önskelista

  1. En frisk son 
  2. en lugn och behaglig jul 
  3. en hel natt sömn
  4. Abba (singstar) 
  5. klappar
  6. ett hus
  7. ett bra liv 
  8. gärna en bebis till

8 Personer jag utmanar

  1. Marika 
  2. Mia
  3. Johanna  
  4. Linn
  5. Evelina 
  6. Emelie 
  7. Ida
  8. Kikki

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0