Färdig

Igår så åkte jag och mamma till Trollhättan och handlade dom sista julklapparna, *skönt*
Nu är det bara resten kvar, städa, laga alla mat, slå in paketen..osv

Även Thomas julklapp är färdig, (undrar om han kommer att tycka om den eller inte )
Jag köpte även en hårtrimmer, så nu är Thomas nyklippt, å det blev jättebra, när jag väl kom på rätt teknik,
Så nu alla ni som vill ha en ny frisyr, är det bara att höra av sig till mig :)


Nu ska jag åka till jobbet, Axel han är hemma idag, men hos mormor, han är piggare idag, ingen feber än så länge, och maten har han hållt kvar i magen än så länge!


Hejsvejs, hoppas att ni kommer att ha en bra dag!!
Vad ska ni hitta på idag!?


Komentarer
Postat av: Ida

Men vad skönt att vara klar med julklapparna, jag har inte ens börjat...

=)

2008-12-08 @ 17:51:06
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Nina Andersson

Micke kommer över i morron... Han är lite blyg men om du knackar på så kommer han ut! :o)

2008-12-08 @ 21:46:02
URL: http://lillrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0