3:dje december

På morgonen innan jag stack till jobbet så fick Axel öppna paket nr 3...(eller fyra om man räknar med extra paketet han fick på 1:a advent)


hm va kan det vara??


en traktor

Idag har det varit pappa och Axel dag, eftersom Thomas är föräldrarledig onsdagar, så de har myst och busat hela dagen! Kom och mötte mig på jobbet, en glad och sprallig Axel mötte mig på pakeringen!

Vi tog en snabb sväng hem till mamma och pappa för att kopiera lite papper som vi behövde.
Blidde en fika oxå, och bus med vovven Zeb!

Morbror Thomas kom och åt mat tillsammans med oss, och passade på att leka lite med Axel oxå!

På kvällen så åkte jag och Axel till Logårdspuben och hörde på lite musik och busade med alla tanter och farbröder där, (mormor var där)
Väl hemma så fick de allt bli lite bus igen innan han somnade.



Komentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vad söööt! vad roligt med adventspaket för honom! så söt frisyr han har =)



kram

2008-12-04 @ 05:00:06
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0