utmaning/reflektion

Ida har utmanat mig....

  1. Skriver du att göra listor på allt du "måste göra"?
    ja det händer, oftast när de e något viktigt som måste göras eller man ska ut och resa t.ex..

  2. Om du bara skulle skriva tre saker som är viktiga (privat eller jobb väljer du själv) vilka vore det?
    1) min familj, 2) Min släkt 3) att vi alla e friska och mår bra

  3. Nämn en sak som du anser att du måste göra och varför du måste!
    som jag måste göra,hm.... jag måste göra mitt bästa, för att allt ska funka

  4. Formulera om samma måste som om du ville göra det!
    jag måste göra mitt  bästa här i världen

  5. Nämn en sak du känner dig tvingad att göra!
    att .......????

  6. Vad händer om du låter bli att göra just det?
    då blir de jobbigt

  7. Vad är det viktigaste i ditt liv?
    Familjen och vänner.

  8. Nämn något du verkligen inte vill men gör!
    Städa och tvätta, finns det något tråkigare?

  9. Vad händer om du låter bli att göra detta?
    det blir stökigt och vi har inga kläder att ha på oss

  10. Beskriv hur du kan ägna mer tid åt det som är viktigt.
    jag bestämmer mig för vad som är viktigast och gör det

 Utmanar: johanna, mia, kikki, mamma johanna


Komentarer
Postat av: Ida

Ja visst är det så, städ och tvätt, tänk vad mycket roligare saker det finns =)

2008-08-17 @ 20:25:47
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0