Ullared

Äntligen, ska vi åka iväg,!

den 20 sept så drar vi iväg till Ullared ,jag och Thomas, å även våra grannar Nina och Micke och deras son Elias!
Våran lille busunge lämnar vi över till mormor den dagen, han e lite för liten för att åka med dit,
Så nu håller jag på att skriva ner lite saker som vi ska köpa på Ullared, sen vet ja ju att det alltid tillkommer andra saker när man väl kommer dit! Men men, det vi måste ha måste vi ta först!

Nu ska jag busa med Thomas och Axel som tydligen sitter och leker i hans rum! Ha de så bra å sov så gott
För de ska vi göra, imorgon bär de av till dagis igen!

Komentarer
Postat av: Mia

Jag vill också åka till Ullared!

2008-08-19 @ 20:16:03
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: cissi

åh vad avundsjuk jag blir nu! :) jag vill också!

2008-08-19 @ 20:31:36
URL: http://ccissy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni får komma förbi när ni vill, ni e så välkomna :-)

2008-08-19 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0