Torsdag

Idag är det Axels sista inskolningsdag, allt har gått jättebra hittils,det e bara lite krokodiltårar när man lämnar men det hör ju till (alla ni som e mammor/pappor vet ju hur de e)
Å medans han e där på förskolan, så  får jag vara hemma alldeles själv, :( men det går bra, får ju lite gjort här hemma då  :)

Jag har gjort :
* Apoteket och hämtat ut avmaskningsmedel till katten
* Ringt Pelle Fjärdingen och bestämt med honom att han ska komma och fixa våran golvvärme inför vintern
åååååååå sen har jag inte gjort så mkt mer, jag skulle börja städa, men ja hamna här istället, så tekninskt sett så har jag kolla bloggen och mailen och facebook oxå :)

MEN
jag ska göra:
* städa lägenheten
* förbereda ett mellis till Axel (för vi ska till Uddevalla och möta upp pappa Thomas där + titta på alla lastbilar som finns där å åka till Torp och titta på en matta till bagageutrymmet i bilen!

så jag kanske ska sätta igång, så det blir något gjort..


Ha det så bra
Kramizar

Komentarer
Postat av: maria

=) Jag körde också en lista på saker att göra idag, utan att ha läst din blogg först!

2008-08-28 @ 11:36:49
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Ida

Så skönt att det går bra med förskolan!

2008-08-29 @ 19:30:18
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0