Nominerad

Jag har blivit nomenerad av bloggen Galet Familjeliv, skrivs av Ida, en kär gammal klasskamrat från gymnasiet. Hon skriver precis som bloggen heter, ett galet famijeliv.
Tack så himla mycket. *kram*




Jag nominerar följande bloggar:

* Självklart Idas, blogg (se ovan) galet familjeliv , en blogg om ett härligt och galet familjeliv

* Tumadres blogg, en blogg om livet som ensamstående mamma med två härliga barn, alltid mycket tips osv, 
Läser den så ofta jag kan, uppdaterar ofta 

  * Born to run, en tjej som jag lärde känna när jag praktiserade på skolan, nyss hemkommen ifrån England, ska nu studera i göteborg

* Johanna, en glad och positiv tjej som bloggar om familjelivet och allt annat!

* Johanna- La prinzessa, en goer kompis som bloggar om allt möjligt

* Evelina, en härlig tjej som bloggar om precis allting, inredning och kärlek, livet, katter osv, man blir alltid glad när man läser den.

* Jonna, en "ung mamma" och om upp och nergångar i livet,.

Till er som blivit nominerade så gäller följande: ni kopierar loggan, och nominerar sen själva 7 stycken bloggar ni nominerar och länkar till.


Komentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

åh tack sötaste du för dina fina ord! Får se om jag är så duktig att jag med gör den, tycker det är så svårt det där när man ska välja ut några bloggar! Finns ju så många bra =)

kram

2008-08-20 @ 15:31:50
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Maria

tackar tackar, vad gulligt av dig! =) Hmm nu ska vi se vem man ska nominera då...

2008-08-21 @ 09:39:33
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0