Konferans!

Nu äntligen e jag hemma igen, efter att ha lämnat hemmet i onsdags morse kl 07.00 för att åka på konferans med hela Grästorp barnomsorg, lite halvjobbigt att lämna både Axel och Thomas, men, men e de jobb så e de!

Vi skulle bo på Lingatan i Lysekil, ett jättefint hotell! Min rumskamrat var Gun, (tackar för de goa sällskapet)
Det var föreläsningar och dvs gruppjobb hela dagen, när vi kom dit, bla så fick vi spela in en film, varje grupp och ett vardags dilemma, vi var 17 grupper så de var ett par filmer att gå igenom när vi hade gala premiär senare på kvällen!
Ett god middag som tyvärr tog allt för lång tid, men mat fick i kroppen!
Men efter maten, (typ 23.00) så gav jag upp och gick upp å la mig, pga utav världens migrän som inte gav sig!
Dock vaknade jag upp utvilad och pigg dagen efter motsvarande vissa andra som kom hem typ runt 2

På torsdagen, (idag) så hade vi en föreläsning, en helt underbar föreläsare! Claes Schmidt eller Sara Lund som han kallar sig, han e nämligen transvestit, hur go som helst, han/hon pratade om "Kvinnor, män och alla vi andra" - En humorfylld inspirationsföreläsning om mångfald, normer, kön och värderingar

Den var hur bra som helst, men som alltid när man har varit bortrest så blir man trött när man kommer hem, så nu ska jag krypa till sängs

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0