fyllechaffis

Idag /natt så är Axel hos mormor och morfar, de får ro om han lite, sist jag pratade med dem så satt han och lekte med damsugaren (låtsas att damsuga, vilket e bra hoppas att det håller i sig tills han blir stor)

Ja och Thomas e fyllechaffis i kväll/natt/tidig morgon, vem vet! Vi ska hämta mina bröder Thomas och Fredrik samt våran polare, min "tredje bror" Lage hos min kusin Johan Dahlin, som har inflyttningsfest i sitt nya hus på  landet!

Återstå å se när de ringer och säger att de vill komma hem

Fram tills dess så får vi ha en videokväll, vi har sett på en film  som hette  "Cloverfield", den var bra., en blandning av The blair witch project och en hederlig skräckis".. värd att se

Sen e de Alvin och gänget som gäller!


Ha en bra kväll/natt

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0