Djupdykning

Igår så fick jag nog, efter mycket gnäll och tjat så tog jag äntligen tag i det! VÅRAN GARDEROB, en såndär man går in! Det har nu på sista tiden blivit en släng och skräphög istället mitt på golvet så att man inte når sina kläder,!
Jag och Axel dykte in i högarna och satte igång.
Axel tyckte det var jättekul, mest att dra ner de som redan satt uppe på galgarna ;)




lite fruktstund i allt kaos


mammas goding


Kaoset



Nu är det däremot ordning och reda i garderoben, bara det som är i tummlaren som ska in på sina platser,så nu ska vi se hur länge vi kan ha det så här fint och rent!


Komentarer
Postat av: Johanna

Oh vad jag skulle behöva det oxå men jag orkar inte...

2008-08-08 @ 16:33:57
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0