Tjejsnack v 12 2008

Veckans ämne : Tro

  • Tror du på en högre makt/gud? Vad?
    -
    hm, tror och tror, men visst det kanske sitter en gubbe med vitt långt skägg på ett fluffigt moln någonstans där uppe, vem vevt!
  • Tror du på livet efter döden?
    -
    Livet efter döden?! nä, det tror jag inte på, men man vet ju aldrig vad som händer!
  • Tror du på spöken/andar?
    -
    Det kan säkert finnas, många har ju sagt att de har sett något, men inte jag!
  • Tror du på reinkarnation?
    -
    ? nä tror inte de
  • Tror du på mänskligheten?
    -
    visst!

  • Komentarer
    Postat av: Carro

    Hm jag blir helt galen när jag tänker på sånna större grejer.. Är ju svårt när inget e bevisat..

    Ha en underbar dag..
    Kram carro

    2008-04-17 @ 13:43:37
    URL: http://underbliven.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentera:

    Trackback
    RSS 2.0