shoppingdag

Igår, så var jag och mamma och Axel i stan för att shoppa lite, mest jag, fick ett presentkort på Lindex när ja fyllde år, av min bror Thomas! Så det var ju tvunget att ta slut :) å de gjorde de oxå, de blidde ett par jeans och en bh, sen var de pengarna slut!
Men jag hittade även en fin tunika på Kapphal, så nu har jag lite bra och fina kläder att ta på mig när vi ska bort v. 15. med Thomas jobb!
Till Axel hittade vi betydligt mer, perfekt var oxå att mormor betalade allt :) hehe
De blidde en vårjacka, våroverall, och en body till sommaren och en cool keps! och söta kallingar!

Just de, jag köpte även en kappa till sängen..på jysk.


image302
* Axels coola keps, lite underligt att ha den på sig, men det blir nog bra i sommar! *

image303
* den otroligt snygga overallen, som Axel e jättesöt i, var ute i går och provade den, han var jättefin *

image305
* en fin vårjacka, att ha när man inte e ute och kryper ..osv..*

image306
* söta bamsekallingar *

image307
* en finer armlös body som Axel kan tulta omkring i, i sommar tillsammns med pappa *

image308
*mammas (min ) tunika som jag ska ha på mig v. 15 *

Komentarer
Postat av: Ida

Å vad kul med nytt!!
Snyggt!

2008-04-02 @ 19:49:20
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: Maria

Snygg kepa! =) tunikan var också fin! Hoppas ni får det trevligt v.15.

2008-04-02 @ 22:28:30
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0