Mysdag idag!

Idag så jobbar Thomas lite extra länge delvis för inventering och dels för att han inte ska ha så mycket att göra imorgon då han oxå jobbar och på fredag, så det blir bara mys på lör och sön! Men men, bättre än inget!
Idag så vaknade vi tidigt jag och Axel, vi vaknade till vid 06.00 utvilade och goa bägge två., Vi gick til soffan och satte oss och myste i två timmar nästan, och så plockade vi iordning lite tvätt, Axel var jätteduktig att hjälpa till, men han körde en annan stil på allt, jag ville ju lägga all tvätt ihopvikt på bordet men Axel körde varianten att slänga allt på golvet!!! Men tillslut så kom all tvätt in där den skulle

Sen åt vi en jättegod frukost, Axel mumsade i sig en banan, 3 mackor och tallrik med gröt och lite mjölk., så jag antar att han var hungrig. Sen så badade vi tills vi blev alldeles skrynkliga :)

Senare under dagen åkte vi hem till mamma och grejjade lite, vi planterade lite blommor i våran låda som hänger på framsidan! och sen slog jag in Axels presenter, en får han på lördag då vi har de första kalaset, sen får han det jättestora paketet på tisdag då hans fördelsedag e!!!

nu ska jag fortsätta att plocka här lite, så man inte behöver ha så mycket att göra på fredag... då ska man ju ändå baka tårtan och ha sig.....

Komentarer
Postat av: Snexig

Kikar in..
Såg på ett foto att ni har en sån där "elektrolux handdammsugare" (minns inte det exakta namnet).. Fungerar den bra? (Funderar på att köpa en).
Ha en mysig Valborg! :-)

2008-04-30 @ 16:40:13
URL: http://snexig.webblogg.se
Postat av: Marie

Trevlig valborg =)

2008-04-30 @ 21:20:25
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0