Farbror doktorn!

Idag fick jag nog, ringde åter BVC, och de ringde upp mig runt 17.00 tiden, hon tyckte att jag skulle ringa barnmottagningen på NÄL, och det gjorde jag... men då stängde de kl 17.00... grrrr, men hon sa att vi skulle åka till akuten (igen) å det gjorde vi! Men väl där, så började Axel att grina, ... inte gilla sjukhus! han grina så fort doktorn kom in i rummet. Doktorn såg ut som jultomten... (hihih)
Men de kunde konstatera att de bara var magsjuka. å inget annnat, så det e bara att vänta ut diareén... hoppas att de går över snart, för de e jobbigt att gå å byta blöja va 5 minut....
Hade de inte blivit bättre på måndag så skulle vi höra av oss

Komentarer
Postat av: Ida

Fy vad jobbigt, stackarn.
Hoppas det går över fort nu.

2008-04-24 @ 22:09:51
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0