Dubbelt tjejsnack, v 13 & v 14 2008

V. 13
Ämnet : Ordspråk:

- Sämsta ordspråket?
* å jag som e så superdålig på ordspråk......

- Bästa ordspråket?
* ingen aning...

- Ditt egna påhittade ordspråk?
* hm, ja å några kompisar hade ett när vi var mindre,men minns de ej..

- Bäst sagda av ett barn?
* åh, de e så många saker...

- Ordspråk du lever efter?
* Leva livet, för imorgon kan de vara försent

Hm..Någon som kan något bra ordspråk?!?!


V 14.
 Ämnet :
Vad gör du när du är:

- Arg?
* då kan jag nog svära en lite ramsa för mig själv ( om de e folk runt omkring mig)

- Ledsen?
* beroende va de e jag e ledsen för... kanske gråta en skvätt eller känna mig nere

- Nedstämd?
* då vill jag helst sitta och bara vara, helst själv..

- Glad?
* då e jag glad :), hittar på en massa saker och städar

- Nykär?
* då e man helt fnittrig och kär och glad och sprallig och hela världen är i rosa typ

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0