Välkommen till min nya blogg!

jaha, då har man börjat om med detta bloggande, var utan det ett tag men nu kände jag att det var dags att börja igen :) Hoppas att jag kommer att skriva här lite oftare än va jag gjorde i min förra, som jag även har glömt både va den hette och vilken sida den fanns på *ops*
Puh, klocken e bara halv 10 (ungefär) och jag e skettrött, min lille guldklimp i tillvaron ligger och sover i våran säng, efter många om och men så somnade han, men nu e det värsta kvar, att väcka han och ge han sitt sista kvällsmål innan han ska lägga sig igen och sova för natten !! (alltid lika svårt)
Imorgon så blir vi barnlediga för första gången på jättelänge, ska bli skönt, så vi hinner i kapp lite här hemma, det ligger tvätt överallt, och det ser om som ett riktigt bombnedslag här..... kan bara tänka mig hur det kommer att se ut när Axel börja röra på sig själv och dra ner en massa saker överallt .... *uga* som tur e så e han bara 5 månader den lilla grabben... (om en vecka )
Nä nu ska vi väcka våran lilla prins!!!
Klart, han var jättesvår väckt idag, men nu sover han igen, förhoppningsvis för hela natten, kanske dags för oss att oxå gå å lägga oss så vi orkar ta itu med Axel i natt ifall han vaknar (vilket han säkert gör )'


*hm, hur var det man körde nu ?!??!?

Komentarer
Postat av: Emelie

Hej hej.. :) Tack så mycket! Tycker faktiskt om min lägenhet.. även fast den är liten.. :P Den ligger högst upp mot centralskolan typ.. är bara två lägenheter här uppe.. :p
Hur e de med dej annars då? Hur går de med lillpojken? :) kram kram

2007-09-29 @ 22:54:03
URL: http://tenshii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0