Fars dag!!!!

Nu har Thomas firat sin första farsdag som pappa, å den började jättebra, efter en god sömn med en gosig Axel som sov ända till 8.00 *vi vaknade förvånat*. Axel åt mat i sängen *själv, jätteduktig, hålla flaskan själv när man ligger ner*  Sen gick jag å Axel och hämtade paketen till pappa Thomas, han fick av Axel : vantar, halsduk, och mössa så att han och Axel kan vara ute och busa i vinter utan att pappa fryser


Å av mig fick han en bok om Whiskey, sen gick vi upp och åt frukost. Sen var det dags att göra sig iordning för att möta Karin och Stefan vid gamla fritidsgården för att gå tipspromenad ...

*brrrrr* det var jättekallt ute, som tur va Axel istoppad sin overall så han somnade snart jättegott i sin vagn. Tyvärr ingen vinst för någon av oss på dagens tipspromenad *bättre lycka nästa gång* Trots att både jag, Thomas och Karin fick snurra på hjulet, men det blidde ingen hit för någon av oss!!

Sen väl hemma så åt Axel lite mat * mums med gröt* sen klädde vi på oss igen å åkte hem till mormor och morfar för att fira morfar på farsdag, men då visades det sig att morfar var ute och fiskade hela dagen så han var inte hemma så vi fick fira utan han. Men tårta fick vi så vi var nöjda!!!

Hemma igen så busade och lekte vi lite, hela familjen. Axel älskar numera att sparka boll, det är jätteroligt. Han asgarvar hela tiden.... !



Nu har han åter däckat i pappas famn, efter en jobbig å hård dag, dags att vila upp sig för en ny dag imorgon.....


Komentarer
Postat av: ida

Hej!
Klart jag kommer ihåg dig!
Kul att du hittade till min blogg!
Och GRATTIS till lilla Axel! Visst är det underbart med dom små, en glädje fylld tillvaro med mycket sömnbrist :) Men det är det ju värt. Vi hörs!
Kram
Ida

2007-11-12 @ 08:23:19
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0