brrr

Alltså jag älskar vinter och snö,men jag gillar inte det kalla, speciellt inomhus, brrrr. man får gå med flera lager kläder på sig.. brrrrr.
De skönaste e att man krypa upp i soffan/sängen och mysa med Axel, under ett skönt och mysigt täcke och bara gosa *det bästa*

Å snar e de jul, *jippie* vill julpyssla nu ... kanske ska skriva julkorten klara så de bara e att posta dem sen. *bra idé*

Nu e alla julstakar uppe, (tack vare Nina och Micke) tänkte inte sätta upp dem förrän till helgen, men när man fick se att grannarna N & M hade redan gjort det så gjorde vi det me, blev jättemysigt, så nu e de bara den stora julgranen och julklappar kvar, julklapparna ska vi ta hand om i helgen så de blir klart 'förhoppningsvis*

Ikväll ska jag och mamma och Sofie till Rörstrand och titta lite, kanske hittar lite julklappar .
Nu ska jag ta hand om tvätthögen, den som aldrig verkar krympa bara växa



See you later!!!!


Komentarer
Postat av: Ida

Å så skönt att du redan har adventspyntat.. Jag ska hugga i nu... Smulan ligger och sover...

2007-11-30 @ 13:52:34
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0