Utmaning

Utmaningen:
Svara på frågorna nedan. Skriv sedan en kommentar hos mig när du har gjort det så jag får se.
Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.

Mina svar:
Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med:

  • Jag är omtänksam
  • Jag är  snäll
  • Jag är generös

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv:

  • Jag tycker om mina händer
  • Jag tycker om mitt hår
  • Jag tycker om mina ögon

 Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag har fött fram ett barn
  • Jag är stolt över att hur mitt liv ser ut
  • Jag är stolt över att jag har bildat en underbar familj

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig:

  • Jag tror att de tycker att jag e omtänksam
  • Jag tror att de tycker att jag rolig
  • Jag tror att de uppskattar att jag alltid trevlig

Nämn tre saker du är bra på:

  • Jag är bra på att ha kul
  • Jag är bra på att vara mamma :) 
  • Jag är bra på att fixa

Jag utmanar : Ida, Maria, Hanna,


Komentarer
Postat av: Johanna

Å du e bäst på att festa!! :) *puss*

2007-12-19 @ 21:24:34
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har antagit dina utmaningar nu =)

2007-12-20 @ 09:38:37
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0