Uppdatering om julkalendern!

Har varit lite mycket de sista dagarna, så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite om Axels julkalender,som jag inte har hunnit med riktigt!!!

I paket nr 21 så var det :

image153

* En fisk och en säl, perfekt att ha i badkaret *

I  paket nr 22 så var det :

image154

* Till den bolltokige kille som han e, tre nya bollar som man kan leka med *


Ah, snart e det julafton ...*jippie* skönt att man e klar, bara städningen kvar, men den tar vi imorgon då Axel ska få busa med mormor och morfar ett par timmar medan vi tar hand om vårat hem :)

Gaaaaaa, jag har kört fast i uppdateringen i min blogg..inget funkar, eller så e det så att lilla jag inte fattar ( kan lätt vara det :) ) ... så därför behöver jag Johanna till hjälp.....hjäääääääälp mig..please.. tänk på att tomten ser dig ..hehe

Jaja,

GOD JUL
&
GOTT NYTT
ÅR
PÅ ER ALLA



Komentarer
Postat av: Johanna

Vad vill du ha hjälp me ;p *hihi*

2007-12-22 @ 16:13:40
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0