Tjejsnack

Vecka 51
Julen
  • Var och med vilka ska du fira jul?
    Först på julaftonsmorgon så är det bara jag, Thomas och Axel ( min lilla familj) sen på eftermiddag så ska vi iår vara med min släkt iår hos min farbror Torsten med familj och sen på kvällen är vi hemma hos mina föräldrar  hela dagen alltså i Grästorp och på juldagen är vi hos Thomas föräldrar i Borås.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
    Ja i år blir det mycket julklappar, mycket pengar. Men vi ska införa ett system där man bara ska köpa till en person var. Nu e vi faktiskt klara, med alla, de flesta var inköpta första helgen i december å idag tog vi de sista.

  • Vad önskar du dig i julklapp?
    Hm, jag önskar mig, sodastreamer, pengar och presentkort
  • Vad betyder julen för dig?
    Julen betyder: hm, bra fråga, det betyder mysa, vara tillsammans med familjen, traditioner, m.m
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
    Japp, självklart, den har stått uppe i några veckor nu, vi har en plastgran eftersom jag inte tål riktig gran så bra, och vi klär dem med färgade ljus och röda kulor och glitter.

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0