Tjejsnack v 52

Vecka 52
Nyår
  • Var och med vilka ska du fira nyår?
    På dagen ska våra föräldrar( mina och thomas ) komma hit på dagen för att äta middag, sen på kvällen e det bara jag och Thomas och våran son Axel som ska mysa ( än så länge)
  • Har du några nyårslöften, vad?
    Hm... än så länge har jag inga, men kanske jag kommer på några!
  • Vad är det bästa som hänt år 2007?
    Det bästa som har hänt, är att våran son Axel föddes den 6 maj
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007?
    Sämst är att det inte blidde någon vit jul, vill så gärna att Axel ska få uppleva detta!
  • Vad förväntar du dig av år 2008?
    Att det blir ett jätteroligt år, precis som detta!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0