Tips

Jag läste en jättebra bok i helgen, som jag kunde ha sträcktläst om jag hade kunnat, ( om man inte var småbarnsförälder )
Så jag tänkte dela med mig detta,

Boken heter " Äcklig " skriven av Constance Briscoe
" En sann berättelse om en mors grymhet"

Handling:

Constance, blev misshandlad av sin egna mor både psykiskt och fysiskt hela sin barndom, mamman kallade henne för en äcklig, ful, bakterie". Hennes mamma flyttar när hon var tretton år gammal, och lämnde kvar henne i huset, utan värme  el, och mat. Trots alla odds så överlevde Constance detta och  blev Storbritanniens första svarta dommare.

Detta e en mycket bra bok, som jag rekomenderar jättemycket, så läs denna!
Om någon vill låna den så har jag den i min bokhylla, säg bara till :)

Komentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara en vecka kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-18 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0