en förklaring

Om nu någon undrar varför min blogg ser lite konstig ut så e de så att jag håller på att gör  om den men det går sakta framåt, men jag har börjat, så har tålamod, det kommer att bli klart (hoppas jag) !!!
Jag har faktiskt lyckats med en headbanner el va de nu heter (riktigt stolt , visst e jag duktig johanna ) :)
så nu får ni stå ut med att den ser lite konstig ut ett tag, men jag försöker göra så gott jag kan, men den lilla tid jag har som småbarnsförälder


Komentarer
Postat av: Johanna

D e ju skitbra början :) Men det bästa sättet att förstå hur koden är uppbyggd, och på så sätt veta vad man ska byta, är att testa sig fram. Byt en rad i taget så ser du vad som ändras. Var det inte det du menade att ändra på så är det ju bara att ändra tillbaka. Lycka till :)

2007-12-22 @ 00:47:26
Postat av: Johanna

Tack själv för erat :)

2007-12-22 @ 12:41:06
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0