En dag på dagis!

Idag har Axel varit på det "stora" dagiset, för första gången i flera timmar, det var jättekul!
Vi blev ditbjudna igår, av min gamla arbetskamrat på Humlan för att delta i deras julbord och för att efter dela ut juklappar till alla barn (utklädd till tomte). Det gick jättebra, jag "tomta" för två avdelningar, alla små barn tyckte det var jättekul, de stora såg att de var jag, men de små såg/tänkte inte på att de var ja utan tomten,... de hade så mycket att berätta för mig när jag kom tillbaka utan tomtekläder på mig, .. ja hade minsann misast tomten, när jag var på toa...attans i år igen..hm..hmm.hm..
Men allt gick jättebra Axel skötte sig jättebra, han var på strålande humör glad och sprallig, som han allitd e .
Barnen tyckte att han skulle börja där imorgon.
Nu ligger han och stensover i sänge, jättetrött, jobbigt att vara på dagis!

Komentarer
Postat av: Ida

Tomtar på dagis brukar vara populärt!

Ja, jag hoppas Tova kryar på sig snart, det är tungt att bära henne hela dagen, hon sov lite, men väcktes bara av en otäck hosta hela tiden, jag hatar hosta.

Hoppas ni får vara friska över julen.

2007-12-18 @ 14:01:40
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0