Åter en busunge,....

image84

Här har vi busunge nr 1, nu när han har fått kanske bra hyfsad fart på gåstolen, dock bakåt och åt sidan, lite framåt så kommer man åt en massa saker, speciellt om man ställer sig upp på tå och sträcker på sina redan långa armar, igår så åkte ju böcker ner i golvet, idag så kom han fram till tv:en ..*iiiiiiiiii * Men allt gick bra, ja upptäckte han innan något allvarligt hände, han fick ner konsollerna till Playstation2.
Sen kom han fram till soffbordet (efter många om och men, ) 
där fick han tag på en grå sak, såg inte att han hade den, men till slut så fick jag syn på att han satt och småtuggade på en sak och det var Smirres leksaksmus, * iiiiiiiiiiiiiiii * den e långt borta nu kan jag meddela,

image85
Efter en liten lekstund så lade vi oss i sängen * Ja och Axel * efter en stund så kom även Smirre och gjorde oss sällskap i sängen, han brukar ligga bredvid mig men idag blev jag brädad... han valde Axel, å nu ligger de å sover bägge två, Smirre på Axels arm *jättesöta*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0