Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emelia

Publicera ett inlägg i din blogg (eller skriv en kommentar på detta inlägg om du inte har en blogg) där du tar ställning till följande frågor och glöm inte att MOTIVERA ditt svar:

1) Bästa artisten/gruppen genom tiderna?
2) Vad borde du sluta med?
3) Vilken egenskap/personlighetsdrag hos andra människor irriterar dig mest?
4) Om du måste välja att utföra en av dessa aktiviteter-vilken väljer du: fallskärmshoppning, forspaddling, bergsklättring eller en vandring i djungeln?
5) Vart går drömresan-och med vem/vilka?

När inlägget är publicerat så skriv en kommentar till detta inlägg med en länk till ditt eget inlägg.

Mina svar:

1.hm, bästa artisten, är nog hmm..svårt..men jag tror att jag väljer Lars Winnerbäck

2. mitt godisberoende

3. de som tror att de är något när de i verkligheten är likadan som alla andra, de med näsan uppe i vädret

4. forspaddling är något som jag alltid har viljat att göra,  fast alla de andra låter kul oxå

5. drömresa, spelar ingen roll så länge jag är tillsammans med min familj!

Jag utmanar: Marika, Mia ,Johanna,jonna
 

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0