inställt

Ikväll var det meningen att vi skulle ha middag tillsammans med våra grannar Elias med familj, men eftersom Axel fick feber i natt så ställde vi in det, men det är ingen fara med Axel, han är fortfarande hos mormor och morfar där han har varit i natt (så vi fick sova lite) men det är full fart på han, så det är väl antagligen tänder på gång igen! Men middagen får vi ta vid ett annat tillfälle!!

Men efterätten som vi skulle ha haft i kväll började jag göra iordning i går kväll, så den fick jag göra i ordning och även våra grannar fick sig ett smakprov

Jag gjorde dumlegubbar, receptet finns på min sida: www.receptis.blogspot.com


Här görs det dumlegrädden..


jordgubbarna skivade och klara


grädden är vispad  *mums*

 
den färdiga efterrätten, mumsfilibabba

Komentarer
Postat av: Anonym

haha självklart frågar jag min älskade hälft INNAN jag lägger ut bild på honom. Så, så elak är jag inte.



Har man många hundra läsare är det klar jag respekterar om han vill vara anonym :P

2009-02-14 @ 17:32:52
Postat av: Lina

oj.. komentaren innan va alltså från mig :D

2009-02-14 @ 17:33:17
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja det är så kul o se alla hennes framsteg nu :).



Tyckte mig läsa at ni väntar tillökning? GRATTIS!! :)

2009-02-14 @ 23:50:47
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Fia

Usch då, hoppas du slipper illamåendet snart!

Gjorde du det med Axel oxå?

Alltid kul o jämföra lite :).

2009-02-15 @ 10:55:54
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0