En liten hälsning till er alla!

Jag har blivit tvungen att göra så att jag godkänner alla kommentar pga utav det är någon/några som verkar tycka det är kul att skriva dumma, snudden på elaka kommentarer, om mig och min familj! VIlket jag inte accepterar!

Så jag ber till alla där ute, som läser min blogg, när ni skriver kommentar till mig, så skriv er bloggadress oxå eller mailadress så jag vet att de verkligen kommer ifrån er!
För det är så att någon/några som har så himla skoj och skriver dessa kommentar skriver dessa i era namn ibland!
Bara så att ni vet! så ibland vet jag inte om de är dom eller ni som skriver!


Kramizar på er alla som verkligen är här för att läsa bloggen och skriva snälla kommentarer!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0