Det är över nu..

Jaha då var man 29 år dåda! Ett år närmare 30.. (inte alls 30årskris) Vi har haft min ena bror och mina föräldrar över på middag och tårta, min andra bror Fredrik var borta på kurs, kommer hem sent i kväll, så han träffar vi någon annan kväll!

Vi hade även Axels polare Elias här en sväng så det var full rulle ett tag, ännu roligare var det ju när morbror Thomas gav sig in i leken!

Å som vanligt, så försökte Thomas (bror) ge sig på mig med något ful trick, denna gången, så var det när jag drack en festis så tryckte han på den så jag fick in extra mycket saft i munnen, med påföljd av en hostattack!
Men jag gav igen med en klick grädde som kom flygande ...hehe..syskonkärlek är go den!

Bilder från kvällen, kommer imorgon då jag säkert får lite tid över ..

Förresten imorgon ska jag klippa mig och färga/slinga håret å jag har ingen aning om vad jag ska göra.. Någon som har någon ide?!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0