online

NU är vi åter i huset och grejjar,eller vi och vi, just nu är det Thomas och pappa som grejjar med något, jag sitter och surfar medans de brötar runt lite :)
har ju skaffat mobiltbredband så nu kan jag sitta här oxå, för det är ju inte alltid jag kan hjälpa till med något här, men när jag är med och "grejjar" så kan jag sitta här :)

Nu ropar de på mig så jag får nog sticka och se vad de behöver hjälp med :)


Komentarer
Postat av: Emma

Jaa visst är det fiint. C tycker att det bara är gammla människor som har massa kort på väggen men jag tycker det är himla fint och nu är det juh även väldigt modernt.! ;)

2009-12-07 @ 19:37:28
URL: http://trekillarochentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0