On road

Jag och Thomas tog oss en ledig dag ifrån huset idag :) så vi åkte iväg till Trollhättan för att handla lite kläder till Thomas, eftersom han hade lyckas göra sönder sina enda par jeans när han var i huset en dag..(typiskt killar)
Han hittade det han sökte och även jag hittade kläder till mig själv för en gång skull, brukar ju alltid komma hem med kläder till barnen istället :) Men det blev bara en pepparkaksdräkt till Axel till Lucia

Och så blidde det en dator med mobilt bredband, eftersom vi har sagt upp allt annat som vi hade innan med telia osv.. så tyckte vi att det var lika bra att skaffa det nu, nu när vi fick ett sånt bra erbjudande, så nu kan jag blogga vart jag vill :) *me like*

Komentarer
Postat av: Ida

Vad spännande med huset, men visst är det skönt att göra något annat ibland. Kul med shopping då =) Och jag vet, jag kommer också hem oftast med barnkläder ;)

2009-12-03 @ 10:02:27
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0