Scrapbooking here I come!

Nu har även jag fastnat för den nya trenden "Scrapbooking", visst jag har alltid pysslat med album osv, men nu e det på allvar, gjort lite kort men nu har jag gett mig in på Album, och det första albumet jag håller på me e Axels album, inget stort men ett litet om de första veckorna och månader.
En sida e klar, väntar på kort som jag har beställt, kommer nog nästa vecka,
image7
När de väl har kommit så e det bara att sätta igång, :) *väntar*
Ska göra ett grattis kort till grannkillen Elias som vi ska på kalas hos nästa vecka ............. Bäst att skaffa ideér till et oxå....
nu ska jag ta itu med grabben :)


Komentarer
Postat av: Johanna

Fint du gör :)

2007-10-12 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0